21 december 2023

Önskelista julen 2023

 
GoPro Hero 12...

att använda tillsammans med mina två andra filmkameror. Ibland behövs flera för olika syften. 

Och naturligtvis behövs en ryggsäck till dessa. Enkelt att samla ihop dem och ha dem med sig på 

äventyr av olika slag. Och där stativen får plats. Kanske denna ryggsäck... eller denna


Bäst är ju att önska sig och sedan skaffa själv. Tomten är så sniken, oftast, så det blir helt andra saker. Trosor och strumpor köper jag själv. Slips använder jag inte. Godis käkar jag inte. Tja, det skulle vara en välfylld vinkällare då. Men då är jag så dålig på att dricka alkohol också. Så det går nog också bort. Skulle vara en villa i södra Spanien då och en gård öster eller väster om Västerås. Det skulle sitta bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!