21 september 2023

En liten present till mig själv!

När vi flyttat klart... kan man behöva en liten present. En julklapp. Till mig själv. Det låter alldeles utmärkt bra det!


GoPro Hero 12 Black.

Inte så illa. Till den tänker jag en sele... så att jag kan bära den på mig. Gärna så jag kan bära den på huvudet också. Blir bra vinklar med båda. Allt för att få till intressanta sidor som man kanske inte annars kan se. 

Finns lite andra fördelar med en sådan kamera, som inte den stora kameran har. De kompletterar varandra. 

Egentligen skulle jag vilja ha två eller tre sådana. Allt för att sätta upp för bevakning. Ibland vill man filma en längre tid och vänta in vad man tror ska ske. 

Och ni vet väl att de bästa julklapparna är de man köper till sig själv. Så det är bara att sätta igång...

vips är det jul! Du vill ju inte missa den bästa julklappen. 

Naturligtvis behöver du ju inte köpa en GoPro. Du väljer vad du vill ha själv. Min rekommendation till mig är en GoPro. Med tillbehör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!