14 mars 2023

Plats att filma på - inte så lätt att finna


 Jag har lite krav på en plats jag ska filma lite grejor på. Det får gärna vara en ruff miljö. Inte skitigt och dåligt... bara rustikt. En lada. Ett stall. En ladugårdsvind. Råa plankor. Några halmbalar. Gärna lite verktyg typ grep, räfsa i gammal stil, och så vidare. Eller en gammal såmaskin, harv eller liknande. Det får gärna vara med tillgång till el så jag kan använda belysning för att få till rätt känsla. Är ju svårt att filma och fotografera i mörker. Inte vad jag tänkt mig. 

Där ska jag filma och fotografera mina trummor, andra alster... och även filma en trumsession. Några statister vore också kul... men det får väl bli vi som vanligt eftersom det inte utgår något arvode, bara äran att vara statist och kanske även omnämnas om det passar statisten. 

Stativ, filmkamera, rekvisita i övrigt, belysning mm... det har jag själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!