26 mars 2023

Meditation - Kuthumi


 Tidigt på morgonen mediterar vi. Innan folket vaknar och börjar röra om i energierna. Härligt att få "vara ensam i energierna" ett tag. Likaså är det härligt när folket lagt sig på kvällen och allt lugnar ner sig. 

Det är därför jag vill ha ett hus. Och mina/våra egna energier. Är man känslig så känner man av andras energier. På gott och ont. 

I alla fall...

morgonmeditation. Är den bästa. Nu har det två morgnar i rad varit lite annorlunda meditation. Jag har funnit en ny... ja, vad ska jag säga? En ny energivarelse. Kanske. Eller varelse... det låter som ett djur ungefär. Det är det inte. Inte för att djur är fel. Nej då.

Den jag fick äran att få kontakt med var Kuthumi. En mästare. Vilken energi. Jösses. Och jag kände igen energin. Inte obekant alls. Stark. Kärleksfull. Omhändertagande. Han påtalade att vi har rest ganska länge tillsammans i livet. Undra på att han var bekant...

Fick lite "goda råd" på vägen. Och att vi kommer att "ses". Så nu väntar jag på nästa gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!