03 mars 2023

3-3 GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN


3-3.
3 mars.
Födelsedagsdag.

Visst är det bra att ha 3/3 till födelsedag?!
Hade en morbror som fyllde år samma dag. Har ett barnbarn också. Precis samma dag. 

När även födelseåret kan kokas ner till siffran 3. Ja, då är det än bättre. 

Kan hända att jag var lite trött på slutet innan jag föddes. Hade hållit på att fundera på födsel sedan den andra mars, om jag minns rätt. Kanske var det till och med den första jag funderade på - men ångrade mig. Till sist kom jag släntrande till världen med 40 minuter tillgodo på den tredje. Man måste ju välja rätt. Siffror är viktiga. 


Det är sedan gammalt att jag inhandlar mig något fint till min födelsedag. Denna gång blir det ett stativ till mobilkameran och filmkameran DJI Pocket 2. Det blir också en hållare till mobilen och filmkameran. Och belysning till det hela. 

Med detta kan jag filma dubbelt upp... så att säga. Med DJI Pocket 2 i mobilen och med min rätta digitala kamera. Inte illa pinkat alls. 

Jag gillar ju att filma, fotografera och sedan göra video av detta. 

På detta blev det chokladtårta. Med hallon. Smaskens!


Och mitt uppe i allt detta... så är det... portaldag.




 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!