01 januari 2023

The Golden Age - år 2023 - numerologiskt 7-år


 1 januari 2023 - alldeles nytt och färskt år. Detta år ska bli bättre än tidigare år. Det vill vi ju alla. Då jobbar vi på det. 

Vi är på rätt väg. Mot kärlek och samarbete. De som inte vill detta, tja... de kommer nog kanske att ångra sig så småningom. Det tror jag. Men man får göra som man vill. 

Det är ingen klimatkris. Det är ingen pandemi. Det är bara lögner. Sanningen finns klart och tydligt att finna om man letar lite. Orkar man inte leta själv så får man faktiskt ta konsekvenserna av det. Och det är så det fungerar nu. Många får ta sina konsekvenser för vad de tror och gör. 

Låt ditt ljus skina! Gå där och gläns!
Sätt inte ditt ljus under en skäppa. Det var väl så det stod i Bibeln? Fast jag läser inte den boken. Jag gjorde det när jag var tolv år. Första och sista gången. Den Guden var så elak. Man skulle offra både det ena och det andra... förskräckligt. Kyrkans och Bibelns Gud är straffande och hemsk. Min Gud är det inte. Denne är i stället kärleksfull. Är källan till allt liv. 

2023 är ett numerologiskt 7-år. Ett år då vi ser inåt, det andliga... lyssnar inåt och söker efter svar. Mer om detta kan du finna på nätet om du vill veta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!