14 januari 2023

Jag har och villhöver!

 Det här har jag när jag filmar.


Denna filmkamera har jag - en DJI Pocket 2.

Fungerar smidigt och gör sitt jobb när jag filmar. Tar även stillbilder som blir bra. Allt beror på fotografen.

Till den har jag mobilen iPhone11 och en app som heter DJI MIMO. 

Plus ett bra stativ då. För det är enklaste tipset till att få bra bilder och filmer. Stativet är lätt och smidigt. Jag har även ett mindre stativ, samt hållare för mobilen och även för en vanlig kamera. 

Denna villhöver jag ha! Har länge drömt om en drönare. Allt för att få till filmer och bilder som jag vill ha dem.



Denna eller någon av de andra av samma märke går alldeles utmärkt att använda.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!