07 januari 2023

Gene Key - om mig själv

Ofta vill man ju ha lite "kött på benen" om sig själv. Det finns många olika sätt att göra detta på. Jag fann denna sida - Gene Key

Mitt livsverk - vad jag är här för att göra - Gennyckel 63

Du är en av världens stora frågeställare. Allt för dig börjar med en fråga, och du måste skära ditt livs väg ur dessa frågor.

Du behöver bara komma ihåg en sak; frågorna är inte till för dig utan för andra. Om du tror att du kommer att hitta en känsla av fred från att hitta ett svar, kommer du att leva ett liv av ångest, för en annan fråga kommer alltid att finnas där. Frågorna finns där så att du kan hitta ett svar för någon annan.

Varje bok du läser eller varje system eller teknik du lär dig eller studerar är verkligen så att du kan vara till tjänst för andra. Det är genom tjänande som du i slutändan kommer att finna den känsla av tillfredsställelse du söker.

Du har ett stort och kraftfullt logiskt sinne. Det kommer antingen att göra dig galen eller göra dig välmående. Du måste se till att du får ett kontinuerligt och hälsosamt utlopp för denna gåva; annars kommer det sannolikt att orsaka förödelse i ditt personliga liv.

Min Evolution - vad jag är här för att lära mig - Gennyckel 64

Din största utmaning i livet är att släppa taget om det förflutna.

Du måste inse de otroliga gåvorna som ligger där. Även de ögonblick då du led intensivt i ditt förflutna kan ge djup och grund till din oändliga strävan efter förståelse.

Du kommer förmodligen att upptäcka att du går igenom regelbundna cykler av förvirring i livet, när ingenting verkar passa ihop, och den klarhet du trodde att du hade hittat verkar plötsligt försvinna. Det här är de tider då du har störst möjlighet. Det här är inte bara tider som du måste vänta ut - det är de tider då du gradvis kan befria dig från ditt eget sinnes tyranni.

De är tiderna för din största potentiella kreativitet, och snarare än att försöka förstå eller fixa dem måste du uppskatta dem.

Min utstrålning - vad som håller mig frisk - Gennyckel 5

Ditt hälsotillstånd beror på ditt tålamod.

Tålamod kan inte förfalskas eller tvingas. Tålamod är inte samma sak som att vänta. Tålamod är besläktat med lugn.

När du lär dig att höja din frekvens av otålighet kommer din hälsa att förbättras när ditt nervsystem sätter sig. Nästan alla dina fysiska sjukdomar och problem kommer sannolikt att vara rotade i ditt nervösa tillstånd. Om du befinner dig rusad eller upprörd kommer din kropp att betala priset.

Du måste hitta stadiga rutiner i livet och hålla dig till dem. Då och då kan en av dina rutiner sluta eller förändras, men i huvudsak håller dina naturliga rutiner dig frisk och strålande.

Mitt syfte - det som djupt uppfyller mig - Gennyckel 35

Ni är här för att staka ut en väg in i nya världar och områden av strävan.

Framför allt är ditt syfte att älska varje steg i ditt liv snarare än att fastna i förväntningar om vad livet kan erbjuda dig.

Din kärlek till utforskning och din förmåga att ta risken att följa ditt hjärta har två syften - att ge dig glädje och att skaka om andra människor som sitter fast i repetitiva offermönster.

 Du är ett levande bevis på att det ger störst utdelning att följa dina drömmar och att älska andra villkorslöst betalar dig tillbaka tusen gånger mer.

Du är här för att gå dit andra är rädda för att trampa. Du måste lära dig och lära ut det viktigaste av allt - att aldrig skylla på en annan för någonting.

 I det ögonblick du släpper skulden är du i ett tillstånd av ovillkorlig kärlek, och det är ett tillstånd som inspirerar och inbjuder till mirakel.


Japp, det känns ju väldigt intressant detta. Stämmer bra. Stämmer med hur jag tänker, känner och är i mångt och mycket. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!