02 juli 2023

En man talade med oss...

Det här var en så kallad "spökjakt". Men man ska inte jaga spöken. Det är inte det som är vitsen. Man ska ha respekt för dem och behandla dem väl, lika som om de var levande människor fortfarande. De är ju människor i en annan form... bara. 



Idag, söndag 2 juli 2023, åkte vi till detta ställe. Franzens kulle i Säbrå. Med oss hade vi K2: orna. EMF-mätarna. Tänkte väl inte att det skulle visa något utslag där… men det fick vi. Någon kommunicerade med oss via dessa. En man. Som inte var biskopen, som sägs ha gillat att sitta här och skalda och meditera. Hade tänkt och trott att när det väl hände skulle jag/vi bli lite rädda. Men nej! Ingen rädsla. Bara lugn. Som om det enda jag gjort i mitt liv varit att kommunicera med de vi oftast inte ser. Och visst har jag gjort så. Det har jag. Nu med dessa instrument känns det ännu lättare att snacka med dem. Det kändes bra. Fick en del svar. Tänker nog åka dit igen, lite senare. Kanske när mörkret åter lägger sig som en filt över vårt land. Men… jag är ganska mörkrädd av mig… Det var när vi var hit första gången jag hörde någon som sprang upp för stigen bakom min rygg, där jag stod och mixtrade med kameran. Då hade vi inte fått dessa instrument än. Nu har vi dem och kommer att sakta men säkert öva oss på mer kontakt. Det är inget man måste och ska… det har kommit naturligt för mig/oss då vi redan upplevt massor i vårt liv. Ända sedan barnsben. Filmade inget denna gång. Var ju ”bara” en övning 😁



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!