05 januari 2023

En liten video om något som ligger mig varmt om hjärtat...


Sala Västmanland maj 2022

Jag gillar att fotografera. Jag gillar att filma. Jag gillar att göra videos. 

Här har jag gillat mitt hemma, Västmanland. En vecka i Sala, där jag är född. 

Det är både väldigt glädjande och samtidigt ledsamt att se både Västmanland och även den video om Norråker/Tåsjödalen som ligger i inlägget tidigare. Jag blir väldigt glad över att se filmerna, minnas, tänka tillbaka... för jag gillar verkligen ställena jag filmat och gjort video av. Jag längtar både till mitt kära hemma i Västmanland men även till mitt kära hemma i Jämtland... trots att jag inte är jämtlänning. Bara västmanlänning. Vilket inte är så bara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och välkommen till The Happy Wolf!

 Jamen just det... välkommen hit!